Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Wybierz temat pytań i odpowiedzi

Powiadomienia

Rozwiń wszystkie
  1. Jak działa usługa Powiadomienia?

    W ramach usługi Powiadamianie SMS możesz otrzymywać informacje o transakcjach i operacjach dotyczących Twojego konta i produktów jako:

    • SMS na telefon komórkowy
    • push w aplikacji IKO
    • e-mail
    • wiadomość na komunikator Gadu Gadu lub Jabber.
  2. Jakie informacje mogę otrzymywać za pomocą usługi Powiadomienia?

  3. Na jaki komunikator mogę otrzymywać Powiadomienia z mojego konta Inteligo?

    Powiadomienia możesz aktualnie otrzymywać na komunikatory: Jabber lub Gadu-Gadu. Jeśli posiadasz komunikator Jabber i chcesz otrzymywać powiadomienia z Twojego konta pamiętaj, aby dodać Inteligo do swoich kontaktów. Użytkownik Inteligo to: inteligo@xmpp.inteligo.pl

  4. Jak mogę uruchomić usługę Powiadomienia?

    Jeśli otworzyłeś swoje pierwsze konto Inteligo, a w złożonym wniosku podałeś nam numer swojego telefonu komórkowego, automatycznie będziesz korzystał z usługi Powiadomienia w formie SMS. Jeżeli korzystasz z konta Inteligo od dawna, usługę Powiadomienia możesz uruchomić samodzielnie w serwisie internetowym Inteligo (usługa bankowości elektronicznej) ("Dane i ustawienia" -> "Ustawienia" ->"Powiadomienia" -> "Zmień dane") lub u konsultanta. Tam również możesz zmienić formę otrzymywania informacji w ramach usługi Powiadomienia.

    Jeśli chcesz aktywować powiadomienia push w aplikacji, zaloguj się do aplikacji IKO, wejdź w „Ustawienia” > „Powiadomienia o zdarzeniach” i określ, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać.

  5. Co mam zrobić, aby zrezygnować z usługi Powiadomienia?

    Aby zmienić ustawienia lub zrezygnować z usługi Powiadomienia SMS/e-mail zaloguj się do serwisu Inteligo ("Dane i ustawienia" -> "Ustawienia" ->"Powiadomienia" -> "Zmień dane") lub skontaktuj się z konsultantem.

    Aby zmienić lub zrezygnować z usługi Powiadomienia push w aplikacji IKO, zaloguj się do aplikacji IKO, wejdź w „Ustawienia” > „Powiadomienia o zdarzeniach”.

  6. W jakich godzinach mogę otrzymywać Powiadomienia?

    Informacje w ramach usługi Powiadomienia wysyłamy 24 godziny na dobę. Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości w porze nocnej, możesz zmienić godziny otrzymywania Powiadomień na od 8 do 22. W takiej sytuacji informacje o operacjach realizowanych w nocy otrzymasz o 8 rano następnego dnia.

  7. Jakie są opłaty za korzystanie z usługi Powiadomienia?


    Operacja

     Częstotliwość 

    Opłata/Prowizja w PLN

    Usługa „Powiadomienia o zdarzeniach” w aplikacji mobilnej IKO1

    Miesięcznie

    0

    Usługa "Powiadomienia E-mail" 2

    Miesięcznie

    0

    Usługa "Powiadomienia Komunikator" 3

    Miesięcznie

    0

    Usługa "Powiadomienia SMS" 4

    Usługa Powiadomienia SMS jest bezpłatna w przypadku, gdy Klient aktywuje ją tylko dla transakcji niezrealizowanych. Natomiast w przypadku, gdy Klient otrzymuje komunikaty również o innych zdarzeniach w ramach ww. usługi (oprócz transakcji niezrealizowanych), ponosi opłatę zgodnie z TOiP Inteligo.

    Miesięcznie

    5

    Ponowna aktywacja usługi"Powiadomienia SMS"

    Każda operacja

    5

    1Usługa wysyłania informacji w ramach aplikacji mobilnej IKO. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi. Aplikacja IKO musi mieć dostęp do internetu, aby otrzymywać powiadomienia o zdarzeniach i może się to wiązać z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.

    2Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta adres e-mail. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

    2 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta identyfikator komunikatora. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

    3 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta nr telefonu komórkowego. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

  8. Kiedy zostanie pobrana opłata za ponowną aktywację usługi Powiadomienia SMS?

    Opłata 5 PLN za ponowną aktywację zostanie pobrana, jeśli w przeszłości korzystałeś z jednej z usług:
    • Serwis SMS,
    • Płacę SMS-em,
    • Powiadomienia na SMS.
  9. W jaki sposób mogę obsługiwać moje konto SMS-em?

    Dzięki dostępowi do konta Inteligo przez SMS możesz, wysyłając jeden SMS, w dowolnym momencie i z każdego miejsca zrealizować płatność, doładować telefon komórkowy, a także otrzymać informację o numerze rachunku, saldzie, założonych na rachunku blokadach lub o historii 5 ostatnich transakcji.

  10. Jak mogę uruchomić dostęp SMS do mojego rachunku?

    Dostęp SMS możesz uruchomić samodzielnie w serwisie Inteligo (Dane i ustawienia” -> „Powiadomienia”), poprzez wybranie odpowiedniego linku przy kanale dostępu SMS lub u konsultanta Inteligo.

  11. Jak mogę zrealizować SMS-em płatność z mojego rachunku Inteligo?

    Jeżeli aktywowałeś dostęp SMS do rachunku, wystarczy wysłać SMS z komendą

     P [nazwa płatności] [kwota] [tytuł]

    pod numer +48 603 122 122.
    Przez SMS możesz wykonać każdą zdefiniowaną płatność, z wyłączeniem płatności do ZUS i Urzędu Skarbowego.

  12. Jak SMS-em doładować telefon komórkowy?

    Jeśli zdefiniowałeś wcześniej doładowania telefonów komórkowych i masz aktywny dostęp SMS, chcąc doładować telefon należy wysłać SMS z komendą

    D [numer telefonu] [kwota]

    lub

    D [nazwa doładowania] [kwota]

    pod numer +48 603 122 122.

  13. Jak SMS-em otrzymać informację o moim rachunku?

    Wysyłając SMS z odpowiednią komendą pod numer +48 603 122 122 otrzymasz natychmiast jedną z poniższych informacji o swoim koncie:
    - saldo rachunków – komenda:

    S

    lub

    S [nazwa rachunku]

    lub

    S [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],


    - historia rachunków – komenda:

     H

     lub

     H [nazwa rachunku]

    lub

    H [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],


    - blokada na rachunkach – komenda:

    B

    lub

    B [nazwa rachunku]

    lub

    B [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],


    - numer rachunków – komenda:

    N

     lub

    N [nazwa rachunku]

    lub

    N [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]. 

     

  14. Czy wpisując treść komendy w SMS powinienem używać spacji i czy rozróżniana jest wielkość liter?

    W treści komendy nie są rozróżniane wielkie i małe litery.
    Przy zlecaniu płatności i doładowań w treści SMS-a musi pojawić się spacja przed podawaną kwotą.
    Dodatkowo przy płatnościach  należy również użyć spacji po kwocie. Przy pozostałych komendach w treści SMS-a nie musisz używać spacji.

  15. Jaka jest opłata za korzystanie z dostępu przez SMS?

    Korzystanie z konta Inteligo za pośrednictwem SMS jest bezpłatne.
    Za wysłanie do Banku SMS-a ze zleceniem transakcji lub zapytaniem zapłacisz jak za wysłanie zwykłego SMS-a zgodnie z tabelą opłat Twojego operatora telefonii komórkowej.