Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Powiadomienia
Rozwiń wszystkie-
Jak działa usługa Powiadomienia?
W ramach usługi Powiadamianie SMS możesz otrzymywać informacje o transakcjach i operacjach dotyczących Twojego konta i produktów jako:
- SMS na telefon komórkowy
- push w aplikacji IKO
- wiadomość na komunikator Gadu Gadu lub Jabber.
-
Jakie informacje mogę otrzymywać za pomocą usługi Powiadomienia?
-
Na jaki komunikator mogę otrzymywać Powiadomienia z mojego konta Inteligo?
Powiadomienia możesz aktualnie otrzymywać na komunikatory: Jabber lub Gadu-Gadu. Jeśli posiadasz komunikator Jabber i chcesz otrzymywać powiadomienia z Twojego konta pamiętaj, aby dodać Inteligo do swoich kontaktów. Użytkownik Inteligo to: inteligo@xmpp.inteligo.pl
-
Jak mogę uruchomić usługę Powiadomienia?
Jeśli otworzyłeś swoje pierwsze konto Inteligo, a w złożonym wniosku podałeś nam numer swojego telefonu komórkowego, automatycznie będziesz korzystał z usługi Powiadomienia w formie SMS. Jeżeli korzystasz z konta Inteligo od dawna, usługę Powiadomienia możesz uruchomić samodzielnie w serwisie internetowym Inteligo (usługa bankowości elektronicznej) ("Dane i ustawienia" -> "Ustawienia" ->"Powiadomienia" -> "Zmień dane") lub u konsultanta. Tam również możesz zmienić formę otrzymywania informacji w ramach usługi Powiadomienia.
Jeśli chcesz aktywować powiadomienia push w aplikacji, zaloguj się do aplikacji IKO, wejdź w „Ustawienia” > „Powiadomienia o zdarzeniach” i określ, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać.
-
Co mam zrobić, aby zrezygnować z usługi Powiadomienia?
Aby zmienić ustawienia lub zrezygnować z usługi Powiadomienia SMS/e-mail zaloguj się do serwisu Inteligo ("Dane i ustawienia" -> "Ustawienia" ->"Powiadomienia" -> "Zmień dane") lub skontaktuj się z konsultantem.
Aby zmienić lub zrezygnować z usługi Powiadomienia push w aplikacji IKO, zaloguj się do aplikacji IKO, wejdź w „Ustawienia” > „Powiadomienia o zdarzeniach”.
-
W jakich godzinach mogę otrzymywać Powiadomienia?
Informacje w ramach usługi Powiadomienia wysyłamy 24 godziny na dobę. Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości w porze nocnej, możesz zmienić godziny otrzymywania Powiadomień na od 8 do 22. W takiej sytuacji informacje o operacjach realizowanych w nocy otrzymasz o 8 rano następnego dnia.
-
Jakie są opłaty za korzystanie z usługi Powiadomienia?
Operacja
Częstotliwość
Opłata/Prowizja w PLN
Usługa „Powiadomienia o zdarzeniach” w aplikacji mobilnej IKO1
Miesięcznie
0
Usługa "Powiadomienia E-mail" 2
Miesięcznie
0
Usługa "Powiadomienia Komunikator" 3
Miesięcznie
0
Usługa "Powiadomienia SMS" 4
Usługa Powiadomienia SMS jest bezpłatna w przypadku, gdy Klient aktywuje ją tylko dla transakcji niezrealizowanych. Natomiast w przypadku, gdy Klient otrzymuje komunikaty również o innych zdarzeniach w ramach ww. usługi (oprócz transakcji niezrealizowanych), ponosi opłatę zgodnie z TOiP Inteligo.
Miesięcznie
5
Ponowna aktywacja usługi"Powiadomienia SMS"
Każda operacja
5
1Usługa wysyłania informacji w ramach aplikacji mobilnej IKO. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi. Aplikacja IKO musi mieć dostęp do internetu, aby otrzymywać powiadomienia o zdarzeniach i może się to wiązać z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
2Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta adres e-mail. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.
3 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta identyfikator komunikatora. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.
4 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta nr telefonu komórkowego. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.
-
Kiedy zostanie pobrana opłata za ponowną aktywację usługi Powiadomienia SMS?
Opłata 5 PLN za ponowną aktywację zostanie pobrana, jeśli w przeszłości korzystałeś z jednej z usług:
- Serwis SMS,
- Płacę SMS-em,
- Powiadomienia na SMS.
-
W jaki sposób mogę obsługiwać moje konto SMS-em?
Dzięki dostępowi do konta Inteligo przez SMS możesz, wysyłając jeden SMS, w dowolnym momencie i z każdego miejsca zrealizować płatność, doładować telefon komórkowy, a także otrzymać informację o numerze rachunku, saldzie, założonych na rachunku blokadach lub o historii 5 ostatnich transakcji.
-
Jak mogę uruchomić dostęp SMS do mojego rachunku?
Dostęp SMS możesz uruchomić samodzielnie w serwisie Inteligo („Dane i ustawienia” -> „Powiadomienia”), poprzez wybranie odpowiedniego linku przy kanale dostępu SMS lub u konsultanta Inteligo.
-
Jak mogę zrealizować SMS-em płatność z mojego rachunku Inteligo?
Jeżeli aktywowałeś dostęp SMS do rachunku, wystarczy wysłać SMS z komendą
P [nazwa płatności] [kwota] [tytuł]
pod numer +48 603 122 122.
Przez SMS możesz wykonać każdą zdefiniowaną płatność, z wyłączeniem płatności do ZUS i Urzędu Skarbowego. -
Jak SMS-em doładować telefon komórkowy?
Jeśli zdefiniowałeś wcześniej doładowania telefonów komórkowych i masz aktywny dostęp SMS, chcąc doładować telefon należy wysłać SMS z komendą
D [numer telefonu] [kwota]
lub
D [nazwa doładowania] [kwota]
pod numer +48 603 122 122.
-
Jak SMS-em otrzymać informację o moim rachunku?
Wysyłając SMS z odpowiednią komendą pod numer +48 603 122 122 otrzymasz natychmiast jedną z poniższych informacji o swoim koncie:
- saldo rachunków – komenda:S
lub
S [nazwa rachunku]
lub
S [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],
- historia rachunków – komenda:H
lub
H [nazwa rachunku]
lub
H [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],
- blokada na rachunkach – komenda:B
lub
B [nazwa rachunku]
lub
B [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],
- numer rachunków – komenda:N
lub
N [nazwa rachunku]
lub
N [4 ostatnie cyfry numeru rachunku].
-
Czy wpisując treść komendy w SMS powinienem używać spacji i czy rozróżniana jest wielkość liter?
-
Jaka jest opłata za korzystanie z dostępu przez SMS?
Korzystanie z konta Inteligo za pośrednictwem SMS jest bezpłatne.
Za wysłanie do Banku SMS-a ze zleceniem transakcji lub zapytaniem zapłacisz jak za wysłanie zwykłego SMS-a zgodnie z tabelą opłat Twojego operatora telefonii komórkowej.