Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Profil Zaufany

Rozwiń wszystkie
  1. Czy urząd, do którego się zaloguję, będzie miał dzięki temu moje dane logowania do banku?

    Nie, Twoje dane logowania do Banku nie zostaną udostępnione.

  2. Skąd mam wiedzieć, że moje dane są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo bankowości elektronicznej i danych naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Stosujemy liczne zabezpieczenia, które przy zachowaniu przez klientów podstawowych zasad bezpieczeństwa zapewniają pełną poufność danych.

    Przypominamy też o podstawowych zasadach bezpieczeństwa w korzystaniu z bankowości elektronicznej:

    http://inteligo.pl/przydatne-informacje/bezpieczenstwo/

  3. Czy to bezpieczne jest uwierzytelniać (logować) się poprzez bankowość elektroniczną do Profilu Zaufanego?

    W przypadku logowania Profilem zaufanym przez bankowość elektroniczną do serwisów administracji publicznej wykorzystywana jest bezpieczna metoda logowania do Inteligo.

  4. Czy korzystanie z Profilu Zaufanego jest obowiązkowe?

    Nie, korzystanie z Profilu zaufanego jest dobrowolne. To dodatkowe ułatwienie dla klientów PKO Banku Polskiego, jednak nie ma obowiązku korzystania z niego.

  5. Czy urzędnicy mają dostęp do danych z mojego rachunku?

    Nie. Profil Zaufany służy do uwierzytelniania się (logowania) serwisach administracji publicznej, autoryzacji dyspozycji i składania Podpisu zaufanego.