Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
- Zastrzeżenie numeru PESEL
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Konto firmowe
Rozwiń wszystkie-
Kto może otworzyć PKO Konto firmowe?
Konto możesz otworzyć, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub inną formę prawną.
-
Czy można mieć kilka kont firmowych?
Tak. Możesz mieć kilka kont firmowych, jeśli prowadzisz różne działalności gospodarcze (Twoje działalności mają inne numery REGON) lub jeśli jesteś wspólnikiem wielu spółek cywilnych.
-
Czy mogę przekształcić konto firmowe w prywatne lub odwrotnie?
Nie ma możliwości takiego przekształcenia. Konta prywatne są prowadzone na innych zasadach niż konta firmowe.
-
Jeśli otworzę konto dodatkowe w ramach konta firmowego, to czy podpisuję nową umowę?
Nie. Podpisanie nowej umowy jest konieczne jedynie w przypadku otwarcia nowego konta, np. konta wspólnego lub firmowego.
-
Jeśli otworzę kolejne konto firmowe, to czy podpisuję nową umowę
Tak. Jeśli otwierasz kolejne konto firmowe, musisz podpisać nową umowę.
-
Jak zmienić dane firmy w danych PKO Konta firmowego?
Dane możesz zmienić w serwisie internetowym iPKO, serwisie telefonicznym (u konsultanta) lub w formie dyspozycji pisemnej w oddziale.