Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
- Zastrzeżenie numeru PESEL
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Zlecenia stałe
Rozwiń wszystkie-
Co to jest zlecenie stałe?
Jest to dyspozycja polegająca na regularnym wykonywaniu przelewu stałej kwoty na wskazany rachunek. Wystarczy raz podać dane odbiorcy przelewu, kwotę i częstotliwość wykonywania operacji, abyśmy automatycznie dokonywali przelewów. Zlecenie stałe to bardzo wygodny sposób opłacania comiesięcznych stałych zobowiązań, np. spłacania stałych rat kredytów. Nie musisz już pamiętać o powtarzających się transakcjach.
-
W jaki sposób mogę utworzyć zlecenie stałe?
Zlecenie stałe utworzysz w serwisie www („Przelewy” -> „Zlecenia stałe” -> „Nowe zlecenie stałe”) lub u konsultanta.
-
Kiedy zlecenie stałe zostanie zrealizowane, jeżeli jego data wykonania przypada na dzień wolny od pracy?
Zlecenie stałe wykonujemy na zasadzie realizacji przelewu standardowego. Jeżeli data realizacji zlecenia wypada w dniu wolnym od pracy zostanie ono zrealizowane w najbliższym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie.
-
Czy mogę utworzyć zlecenie stałe pomiędzy różnymi rachunkami w ramach kont Inteligo?
Tak, stałe zlecenia mogą być utworzone zarówno na rachunki prowadzone w innych bankach, jak i w ramach kont Inteligo (jednego lub różnych).
Tworząc lub modyfikując zlecenie stałe w ramach kont własnych Inteligo nie poprosimy Cię o podanie kodu jednorazowego z aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).
-
Co się stanie w przypadku braku środków na realizację zlecenia stałego?
Jeśli masz zdefiniowane zlecenie stałe pamiętaj, aby w dniu jego realizacji na Twoim rachunku Inteligo znajdowały się środki potrzebne do wykonania transakcji. W przypadku ich braku transakcja nie zostanie zrealizowana. O zrealizowaniu i odrzuceniu przelewu w ramach zlecenia stałego dodatkowo możemy na bieżąco informować Cię SMSem, e-mailem lub poprzez komunikator (powiadomienia).