Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
- Zastrzeżenie numeru PESEL
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Inteligo w PKOBP SA
Rozwiń wszystkie-
Kto jest akcjonariuszem PKO Banku Polskiego?
Większościowym akcjonariuszem PKO Banku Polskiego jest Skarb Państwa. Pozostała cześć udziałów Banku spoczywa w rękach prywatnych i korporacyjnych inwestorów.
-
Jak funkcjonuje Tabela Opłat i Prowizji (TOiP) konta Inteligo w ofercie PKO Banku Polskiego (np. opłata za prowadzenie konta)?
TOiP konta Inteligo jest częścią Tabeli Opłat i Prowizji Banku. Jej zapisy odnoszą się jedynie do rachunków prowadzonych w ramach kont Inteligo.
-
Czy konta Inteligo są obsługiwane w oddziałach PKO Banku Polskiego?
Posiadacz konta Inteligo w oddziale Banku może dokonać:- wpłat gotówkowych na rachunki kont Inteligo,
- przelewów z rachunków prowadzonych w oddziałach PKO Banku Polskiego na rachunki konta Inteligo,
- wypłat gotówkowych za pomocą karty debetowej Inteligo, jeżeli placówka jest wyposażona w terminal POS,
- wypłat gotówkowych w bankomatach.
-
Czy mogę korzystać z sieci bankomatów PKO Banku Polskiego?
Oczywiście. Możesz korzystać z sieci bankomatów PKO Banku Polskiego w celu dokonywania wypłat gotówki. Obecnie wszyscy posiadacze prywatnych kont Inteligo mogą korzystać z bankomatów PKO Banku Polskiego za darmo.
-
Czy mogę korzystać z funkcji depozytowej bankomatów PKO Banku Polskiego?
Obecnie nie ma takiej możliwości.
-
Czy mogę dokonywać wpłat na konto Inteligo w placówce PKO Banku Polskiego?
Tak. W oddziałach PKO Banku Polskiego możesz dokonywać wpłat na rachunki kont Inteligo bezpłatnie.
-
Czy można wypłacać gotówkę z konta Inteligo w oddziałach i agencjach PKO Banku Polskiego?
Tak. Wypłaty gotówki kartami płatniczymi Inteligo są możliwe w terminalach POS, które są dostępne we wszystkich agencjach i w wybranych oddziałach PKO Banku Polskiego.
-
Czy mogę sprawdzić saldo/historię rachunku konta Inteligo w oddziale PKO Banku Polskiego?
Nie. Te informacje są dostępne w serwisach Inteligo: serwisie internetowym, Serwisie mobilnym, serwisie SMS serwisie telefonicznym, u konsultanta oraz w bankomatach PKO Banku Polskiego (z wyłączeniem karty kredytowej Inteligo Visa payWave oraz karty Inteligo Visa payWave „Dobro procentuje”).
-
Czy są możliwe przelewy natychmiastowe z konta Inteligo na inne rachunki w PKO Banku Polskim?
Tak. Istnieje możliwość szybkiej realizacji przelewu pomiędzy kontem Inteligo, a rachunkami prowadzonymi przez PKO Bank Polski. Po upływie kilkunastu minut odbiorca posiadający rachunek w PKO Banku Polskim będzie mógł skorzystać z otrzymanych w ten sposób środków. Jeżeli przelew zostanie zlecony w godzinach 23:00-6:00, zostanie zaksięgowany na koncie PKO Banku Polskiego po godzinie 6:00.
-
Czy za przelewy do PKO Banku Polskiego jest pobierana prowizja?
Przelewy pomiędzy rachunkami kont Inteligo, a innymi rachunkami prowadzonymi przez PKO Bank Polski są bezpłatne.
-
Jaka jest różnica między prowadzeniem konta, a obowiązkami banku wynikającymi z umowy?
Prowadzenie konta oznacza bieżącą obsługę konta Inteligo, zaś konkretnym przykładem obowiązku banku wynikającego z umowy jest obowiązek terminowej realizacji dyspozycji przelewów zlecanych przez klienta.
-
Który bank prowadzi konta Inteligo?
Bank prowadzący konta Inteligo to Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000026438; NIP: 525-000-77-38 REGON: 016298263; kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł.
-
Co to oznacza, że konto jest prowadzone przez PKO Bank Polski?
Oznacza to, że PKO Bank Polski prowadzi rachunki w ramach kont Inteligo i wykonuje zlecane przez Ciebie operacje finansowe.
-
Jaki jest związek PKO BP Finat sp. z o.o. z PKO Bankiem Polskim?
PKO BP Finat sp. z o.o. jest spółką należącą do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.
-
Kto zasiada w Zarządzie PKO BP Finat sp. z o.o.?
-
Kto zasiada w Radzie Nadzorczej PKO BP Finat sp. z o.o.?
-
Kto zasiada w Zarządzie PKO Banku Polskiego?