Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Bezpieczeństwo IKO

Rozwiń wszystkie
  1. Czy korzystanie z aplikacji IKO jest bezpieczne?

    Tak, korzystanie z IKO jest bezpieczne. Aplikację zabezpiecza kod PIN samodzielnie nadawany przez użytkownika podczas procesu aktywacji. Trzeba go podać przy każdym logowaniu, a także przy dokonywaniu transakcji na większe kwoty. Kwota oraz liczba płatności IKO jest natomiast ograniczona limitami transakcyjnymi. Posiadając rachunek w Inteligo możesz samodzielnie zarządzać limitami po zalogowaniu do konta.

  2. Czy oprócz mechanizmów bezpieczeństwa stosowanych w aplikacji IKO mogę jakoś dodatkowo zabezpieczyć swój telefon?

    Tak, zalecenia dotyczące bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych można znaleźć tutaj.

  3. Skradziono mi telefon z zainstalowaną aplikacją IKO. Co mam zrobić?

    Jeśli korzystasz z IKO powiązanego z rachunkiem Inteligo, zaloguj się do swojego konta i zablokuj aplikację samodzielnie. Możesz również zgłosić ten fakt konsultantowi Inteligo, który w trakcie rozmowy zablokuje aplikację.

    Użytkownicy portmonetki IKO mogą zablokować aplikację w serwisie internetowym do obsługi portmonetki. Jest to jeden z powodów, dla którego warto się w nim zarejestrować.

  4. Oddaję telefon do serwisu. Czy powinienem odinstalować IKO?

    Usunięcie aplikacji IKO z telefonu przed oddaniem go do serwisu nie jest niezbędne, ale jest działaniem zalecanym przez Inteligo.

  5. Jak wygląda kwestia danych zbieranych na telefonach? Czy i jak są one przetwarzane?

    Aplikacja IKO nie zbiera i nie przechowuje żadnych danych z telefonu innych niż te dotyczące transakcji.