Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Bezpieczeństwo IKO
Rozwiń wszystkie-
Czy korzystanie z aplikacji IKO jest bezpieczne?
Tak, korzystanie z IKO jest bezpieczne. Aplikację zabezpiecza kod PIN samodzielnie nadawany przez użytkownika podczas procesu aktywacji. Trzeba go podać przy każdym logowaniu, a także przy dokonywaniu transakcji na większe kwoty. Kwota oraz liczba płatności IKO jest natomiast ograniczona limitami transakcyjnymi. Posiadając rachunek w Inteligo możesz samodzielnie zarządzać limitami po zalogowaniu do konta.
-
Czy oprócz mechanizmów bezpieczeństwa stosowanych w aplikacji IKO mogę jakoś dodatkowo zabezpieczyć swój telefon?
Tak, zalecenia dotyczące bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych można znaleźć tutaj.
-
Skradziono mi telefon z zainstalowaną aplikacją IKO. Co mam zrobić?
Jeśli korzystasz z IKO powiązanego z rachunkiem Inteligo, zaloguj się do swojego konta i zablokuj aplikację samodzielnie. Możesz również zgłosić ten fakt konsultantowi Inteligo, który w trakcie rozmowy zablokuje aplikację.
Użytkownicy portmonetki IKO mogą zablokować aplikację w serwisie internetowym do obsługi portmonetki. Jest to jeden z powodów, dla którego warto się w nim zarejestrować.
-
Oddaję telefon do serwisu. Czy powinienem odinstalować IKO?
Usunięcie aplikacji IKO z telefonu przed oddaniem go do serwisu nie jest niezbędne, ale jest działaniem zalecanym przez Inteligo.
-
Jak wygląda kwestia danych zbieranych na telefonach? Czy i jak są one przetwarzane?
Aplikacja IKO nie zbiera i nie przechowuje żadnych danych z telefonu innych niż te dotyczące transakcji.