Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Płacę z Inteligo

Rozwiń wszystkie
  1. Co to jest "Płacę z Inteligo"?

    "Płacę z Inteligo" to nowatorska usługa ułatwiająca dokonywanie płatności za zakupy w serwisach internetowych.

  2. Jak działa "Płacę z Inteligo"?

    Posiadacz konta Inteligo po wybraniu towaru w sklepie internetowym wybiera "Płacę z Inteligo" jako formę płatności. Następnie przechodzi do serwisu www Inteligo gdzie finalizuje płatność w formie zwykłego przelewu ze swojego konta na konto sklepu. Na koncie klienta zostanie założona blokada do czasu, kiedy sklep dokona rozliczenia transakcji i wyśle towar. Jest to bardzo wygodne dla klientów, ponieważ w przypadku gdy sklep nie wyśle towaru, pieniądze nie opuszczą konta i będą nadal oprocentowane.

  3. Czy mogę skorzystać z usługi, jeśli nie mam konta Inteligo?

    Nie, usługa dostępna jest dla użytkowników konta Inteligo.

  4. Zapłaciłem za towar w sklepie internetowym i natychmiast zablokowano mi środki na rachunku - jak długo potrwa blokada?

    Blokada na rachunku utrzymywana jest do czasu otrzymania przez Inteligo informacji o poprawnej realizacji zakupu.

  5. Nie skorzystałem z przycisku "OK" na ekranie zamykającym transakcję przelewu i nagle pojawiła mi się strona sklepu. O co chodzi?

    Po 6 sekundach klient jest automatycznie przenoszony na strony www sklepu, gdzie może kontynuować zakupy.

  6. Po pewnym czasie pieniądze wróciły na moje konto a towaru nie dostałem. Dlaczego?

    Bank blokuje środki na rachunku przez określony czas. Jeśli w tym czasie sklep nie dokona rozliczenia transakcji wówczas odblokowujemy kwotę transakcji. Może się to zdarzyć w sytuacji, gdy zamówiony towar nie zostanie przez sprzedającego sprowadzony na czas.

  7. Dlaczego po przejściu ze sklepu do serwisu Inteligo nie mogę wykonać innych operacji?

    "Płacę z Inteligo" to specjalna usługa umożliwiająca jedynie dokonanie płatności za towar zakupiony w sklepie, gdzie robimy zakupy. Jeśli chcesz wykonać inne operacje musisz ponownie połączyć się z serwisem konta Inteligo.

  8. Zmieniłem zdanie i chcę zrezygnować z zakupionej rzeczy. Co mam zrobić?

    Należy w tym celu skontaktować się ze sklepem.

  9. Co zrobić, kiedy podczas realizacji płatności za zakupy nie uzyskałem potwierdzenia jej wykonania np. zostało przerwane połączenie z Internetem?

    Należy sprawdzić na swoim rachunku czy transakcja została zarejestrowana na liście „Przelewów oczekujących”  i w „Historii rachunku” oraz zapytać w sklepie czy płatność została zarejestrowana. Jeśli transakcja nie została zarejestrowana na koncie Inteligo wówczas trzeba dokonać zakupu jeszcze raz.

  10. Zapłaciłem za zakupy w sklepie internetowym i nie dostałem towaru. Co mam zrobić?

    Odpowiedzialność za dostawę towaru spoczywa na sklepie. Jeśli nie otrzymałeś towaru, a środki zostały zdjęte z rachunku skontaktuj się z działem obsługi klientów sklepu.

  11. Ile kosztuje dokonanie płatności za zakupy za pomocą "Płacę z Inteligo"?

    "Płacę z Inteligo" jest usługą bezpłatną.

  12. Zleciłem przelew "Płacę z Inteligo", na liście „Przelewów oczekujących” data wykonania przelewu jest za miesiąc. Kiedy przelew zostanie zrealizowany?

    Prezentowana na liście przelewów oczekujących data wykonania przelewu "Płacę z Inteligo" to maksymalny termin, do kiedy przelew może zostać zrealizowany. Transakcja zostanie wykonana, gdy otrzymamy od odbiorcy przelewu informację, że zakup doszedł do skutku (został wysłany zakupiony towar, uruchomiona zamawiana usługa, itp.).

  13. Jestem właścicielem sklepu internetowego, jak w swoim serwisie udostępnić formę płatności "Płacę z Inteligo"?

    Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.