Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Płacę z Inteligo
Rozwiń wszystkie-
Co to jest "Płacę z Inteligo"?
"Płacę z Inteligo" to nowatorska usługa ułatwiająca dokonywanie płatności za zakupy w serwisach internetowych.
-
Jak działa "Płacę z Inteligo"?
Posiadacz konta Inteligo po wybraniu towaru w sklepie internetowym wybiera "Płacę z Inteligo" jako formę płatności. Następnie przechodzi do serwisu www Inteligo gdzie finalizuje płatność w formie zwykłego przelewu ze swojego konta na konto sklepu. Na koncie klienta zostanie założona blokada do czasu, kiedy sklep dokona rozliczenia transakcji i wyśle towar. Jest to bardzo wygodne dla klientów, ponieważ w przypadku gdy sklep nie wyśle towaru, pieniądze nie opuszczą konta i będą nadal oprocentowane.
-
Czy mogę skorzystać z usługi, jeśli nie mam konta Inteligo?
Nie, usługa dostępna jest dla użytkowników konta Inteligo.
-
Zapłaciłem za towar w sklepie internetowym i natychmiast zablokowano mi środki na rachunku - jak długo potrwa blokada?
Blokada na rachunku utrzymywana jest do czasu otrzymania przez Inteligo informacji o poprawnej realizacji zakupu.
-
Nie skorzystałem z przycisku "OK" na ekranie zamykającym transakcję przelewu i nagle pojawiła mi się strona sklepu. O co chodzi?
Po 6 sekundach klient jest automatycznie przenoszony na strony www sklepu, gdzie może kontynuować zakupy.
-
Po pewnym czasie pieniądze wróciły na moje konto a towaru nie dostałem. Dlaczego?
Bank blokuje środki na rachunku przez określony czas. Jeśli w tym czasie sklep nie dokona rozliczenia transakcji wówczas odblokowujemy kwotę transakcji. Może się to zdarzyć w sytuacji, gdy zamówiony towar nie zostanie przez sprzedającego sprowadzony na czas.
-
Dlaczego po przejściu ze sklepu do serwisu Inteligo nie mogę wykonać innych operacji?
"Płacę z Inteligo" to specjalna usługa umożliwiająca jedynie dokonanie płatności za towar zakupiony w sklepie, gdzie robimy zakupy. Jeśli chcesz wykonać inne operacje musisz ponownie połączyć się z serwisem konta Inteligo.
-
Zmieniłem zdanie i chcę zrezygnować z zakupionej rzeczy. Co mam zrobić?
Należy w tym celu skontaktować się ze sklepem.
-
Co zrobić, kiedy podczas realizacji płatności za zakupy nie uzyskałem potwierdzenia jej wykonania np. zostało przerwane połączenie z Internetem?
Należy sprawdzić na swoim rachunku czy transakcja została zarejestrowana na liście „Przelewów oczekujących” i w „Historii rachunku” oraz zapytać w sklepie czy płatność została zarejestrowana. Jeśli transakcja nie została zarejestrowana na koncie Inteligo wówczas trzeba dokonać zakupu jeszcze raz.
-
Zapłaciłem za zakupy w sklepie internetowym i nie dostałem towaru. Co mam zrobić?
Odpowiedzialność za dostawę towaru spoczywa na sklepie. Jeśli nie otrzymałeś towaru, a środki zostały zdjęte z rachunku skontaktuj się z działem obsługi klientów sklepu.
-
Ile kosztuje dokonanie płatności za zakupy za pomocą "Płacę z Inteligo"?
"Płacę z Inteligo" jest usługą bezpłatną.
-
Zleciłem przelew "Płacę z Inteligo", na liście „Przelewów oczekujących” data wykonania przelewu jest za miesiąc. Kiedy przelew zostanie zrealizowany?
Prezentowana na liście przelewów oczekujących data wykonania przelewu "Płacę z Inteligo" to maksymalny termin, do kiedy przelew może zostać zrealizowany. Transakcja zostanie wykonana, gdy otrzymamy od odbiorcy przelewu informację, że zakup doszedł do skutku (został wysłany zakupiony towar, uruchomiona zamawiana usługa, itp.).
-
Jestem właścicielem sklepu internetowego, jak w swoim serwisie udostępnić formę płatności "Płacę z Inteligo"?
Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.