Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
- Zastrzeżenie numeru PESEL
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Doładowania komórek
Rozwiń wszystkie-
W jaki sposób mogę doładować telefon pre-paid z konta Inteligo?
Telefon pre-paid w Orange, NJU MOBILE, Plus (Simplus, MixPlus, 36i6, Plush oraz Sami Swoi), Play, T-Mobile, heyah oraz Virgin Mobile, możesz doładować w serwisie www, Aplikacji mobilnej IKO, Serwisie Mobilnym Inteligo, w automatycznym serwisie telefonicznym i w bankomatach PKO Banku Polskiego oraz krajowych bankomatach sieci Euronet i innych (w zależności od oprogramowania danego bankomatu).
-
Czy mogę doładować telefon pre-paid z konta firmowego?
Tak, opcja doładowań telefonów pre-paid jest dostępna dla posiadaczy kont prywatnych i firmowych.
-
Gdzie sprawdzić wykonane doładowania?
Historię doładowań możesz sprawdzić po zalogowaniu w serwisie WWW. Wystarczy, że w sekcji "Doładowania telefonów” wybierzesz opcję "Historia doładowań".
-
W jaki sposób mogę zamówić fakturę za doładowanie?
Zamówienia faktury możesz dokonać w serwisie WWW w momencie zlecania transakcji lub do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu. Wystarczy, że w chwili doładowania zaznaczysz opcję "Chcę otrzymać fakturę". Po wpisaniu szczegółów doładowania wpisz dane odbiorcy faktury, o które zostaniesz poproszony, następnie potwierdź zlecenie doładowania i wystawienia faktury kodem jednorazowym (z karty kodów, aplikacji token zainstalowanej w telefonie komórkowym lub SMS-a). Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i będzie udostępniona do pobrania następnego dnia. Pobierzesz ją wybierając link "Drukuj" w „Historii Doładowań”.Możesz też zamówić fakturę po dokonaniu transakcji: wystarczy, że do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu złożysz dyspozycję w serwisie WWW w „Historii Doładowań”.Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej możliwe jest zamówienie faktury po upływie 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu, do końca trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie. Należy przesłać wniosek o jej wystawienie do PKO BP Finat sp. z o.o. na adres poczty elektronicznej doladowaniaprepaid@finat.pl lub adres korespondencyjny PKO BP Finat sp. z o.o., ul. Grójecka 5, 02-019 Warszawa. Wniosek o wystawienie faktury za doładowanie powinien koniecznie zawierać dane doładowania, czyli datę doładowania, numer telefonu, identyfikator operacji i kwotę oraz dane nabywcy: imię i nazwisko, adres i opcjonalnie NIP. -
Czy mogę zamówić i otrzymać fakturę za doładowanie, które wykonałem w serwisie mobilnym lub automatycznym serwisie telefonicznym?
Tak, możesz otrzymać fakturę za doładowanie dokonane w serwisie mobilnym lub automatycznym serwisie telefonicznym. Zamówienia dokonasz w serwisie WWW, do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu, wybierając link "Wystaw", który znajdziesz w Historii Doładowań. Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i będzie udostępniona do pobrania następnego dnia.
Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej możliwe jest zamówienie faktury po upływie 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu, do końca trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie. Należy przesłać wniosek o jej wystawienie do PKO BP Finat sp. z o.o. na adres poczty elektronicznej doladowaniaprepaid@finat.pl lub adres korespondencyjny PKO BP Finat sp. z o.o., ul. Grójecka 5, 02-019 Warszawa. Wniosek o wystawienie faktury za doładowanie powinien koniecznie zawierać dane doładowania, czyli datę doładowania, numer telefonu, identyfikator operacji i kwotę oraz dane nabywcy: imię i nazwisko, adres i opcjonalnie NIP.
-
Czy mogę zamówić i otrzymać fakturę za doładowanie, które wykonałem w bankomacie PKO BP SA?
Tak. Wystarczy, że w ciągu trzech miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym zostało wykonane doładowanie dla osoby fizycznej, a w ciągu 15 dni miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało wykonane doładowanie dla firmy, prześlesz pismo pocztą na adres:
PKO BP Finat sp. z o.o.
ul. Grójecka 5, 02-019 WarszawaPismo powinno zawierać dane do wystawienia faktury, tj. NIP, imię i nazwisko lub nazwę firmy oraz adres, na który chciałbyś otrzymać fakturę. Dodatkowo łącznie z pismem należy przesłać potwierdzenie doładowania wydrukowane z bankomatu.
-
Jaką kwotą mogę doładować telefon?
Kwota doładowania jest uzależniona od operatora sieci komórkowej i kanału dostępu, w którym zlecasz doładowanie. Szczegółowe informacje są zawarte w poniższej tabeli. Tam, gdzie podane są zakresy kwot, obejmują one wartości z podanego przedziału zaokrąglone do pełnej złotówki.
Dostępne wartości doładowań w kanałach sprzedaży Inteligo Operator komórkowy Internet (serwis WWW,
Serwis Mobilny Inteligo)Automatyczny serwis telefoniczny Bankomat PKO Banku Polskiego Orange 5, 10, 30, 40
50, 100, 2005, 10, 30, 40,
50, 100, 2005, 10, 30, 40,
50, 100, 200NJU MOBILE 5, 10, 30, 40
50, 100, 2005, 10, 30, 40,
50, 100, 2005, 10, 30, 40,
50, 100, 200T-Mobile 5 - 500 5 - 500 10, 25, 50, 70,
100, 150, 300heyah 5 - 500 5 - 500 10, 20, 30, 50,
100, 150, 300Play 5 - 300 5 - 300 5, 10, 20, 30,
50, 100, 150Plus Na Kartę 5 - 150 5 - 150 5, 10, 30, 40,
50, 100, 150Plus MIX 5 - 150 5 - 150 5, 10, 30, 40,
50, 100, 150Sami Swoi1 10 - 150 10 - 160 10, 20, 40,
8036i6 5 - 150 5 - 150 5, 10, 30, 40,
50, 100, 150Virgin Mobile 5, 10, 30, 50, 100, 150 5, 10, 30, 50, 100, 150 5, 10, 30, 50, 100, 150 1 Doładowanie realizowane przy wyborze Plus na kartę.
-
Posiadam konto Inteligo, czy mogę doładować telefon inny niż ten, który widnieje w moich danych, np. telefon znajomego?
Tak, bezpośrednio z konta Inteligo możesz doładować dowolny numer telefonu pre-paid w sieci Orange, NJU MOBILE, T-mobile, heyah, Plus (Simplus, MixPlus, 36i6, Plush, Sami Swoi), Play oraz Virgin Mobile.
-
Co to jest zdefiniowane doładowanie?
Jest to rodzaj płatności przeznaczony do zasilania telefonów pre-paid. Jeśli zdefiniujesz doładowanie, unikniesz konieczności wypełniania za każdym razem całego formularza. Wystarczy, że w doładowaniu zdefiniowanym wprowadzisz tylko kwotę, na którą chcesz doładować telefon. Wykonanie zdefiniowanego doładowania nie wymaga potwierdzenia kodem autoryzacji (z karty kodów, aplikacji token zainstalowanej w telefonie komórkowym lub SMS-a). (Korzystając ze zdefiniowanych doładowań możesz szybciej i wygodniej zasilać telefony, których doładowania zlecasz często. Zdefiniowanie doładowania jest możliwe w serwisie WWW. Dodatkowo, jeśli zdefiniujesz doładowanie, możesz potem doładowywać telefon przez SMS.
-
W jaki sposób mogę zdefiniować doładowanie?
Doładowanie definiujesz w serwisie WWW. Po zalogowaniu się na swoje konto, wybierz sekcję „Doładowania telefonów” "Zdefiniuj nowe doładowanie" w boksie na skróty. Po wprowadzeniu wymaganych danych zatwierdź tworzony szablon kodem jednorazowym (z karty kodów, aplikacji token zainstalowanej w telefonie komórkowym lub SMS-a).
-
W jaki sposób mogę doładować telefon przez SMS-a?
Jeśli zdefiniowałeś doładowanie w serwisie www i chcesz zasilić telefon, wyślij pod numer +48 603 122 122 SMS-a z komendą:
D [numer telefonu] [kwota]
lub
D [nazwa doładowania] [kwota]
Pamiętaj! Aby było możliwe zlecenie doładowania należy aktywować dostęp SMS. -
Przez pomyłkę zleciłem doładowanie telefonu, który nie należy do mnie. Co powinienem zrobić, aby odzyskać środki przeznaczone na doładowanie?
Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego doładowań telefonów komórkowych znajdziesz w § 7 Regulaminu doładowań.