Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Opłaty
Rozwiń wszystkie-
Co się stanie, gdy na rachunku, z którego chcę wykonać polecenie przelewu nie ma wystarczającej ilości środków na opłatę?
Polecenie przelewu nie zostanie wykonane jeżeli w momencie jego realizacji na rachunku, z którego ma być wykonywane, nie ma wystarczających środków na opłatę.
-
W ramach konta Inteligo posiadam kilka rachunków. Z którego rachunku zostaną pobrane opłaty miesięczne?
Opłaty za prowadzenie rachunku płatniczego i usługi powiadamiania SMS w pierwszej kolejności zostaną pobrane z rachunku głównego. Natomiast ewentualna opłata za obsługę karty debetowej Inteligo w pierwszej kolejności pobrana będzie z rachunku, do którego karta została wydana. Jeśli jednak na tych rachunkach nie będzie wystarczających środków, system bankowy automatycznie pobierze środki na pokrycie opłat z innych Twoich rachunków.
-
Na jakiej podstawie system pobierze opłaty miesięczne z innego rachunku prowadzonego w ramach konta?
Zgodnie z § 66 ust. 2 "Ogólnych warunków": "Opłaty i prowizje okresowe z tytułu korzystania z usług udostępnianych w ramach Konta, w przypadku braku środków na rachunku, którego dotyczą, mogą być rozliczone z dowolnego z rachunków prowadzonych przez Bank na rzecz Klienta w ramach Kont Inteligo."
-
Z którego rachunku zostanie pobrana ewentualna miesięczna opłata za kartę wydaną do dodatkowego rachunku?
Ewentualna opłata miesięczna za kartę debetową Inteligo zostanie pobrana z rachunku, do którego karta została wydana. Jeżeli nie ma na nim wystarczającej kwoty, system automatycznie poszuka i ewentualnie pobierze opłatę z innych Twoich rachunków (w pierwszej kolejności z rachunku, którego dotyczy, a w przypadku braku środków z innych rachunków).
-
Jeżeli nie mam wystarczających środków na uiszczenie ewentualnych opłat miesięcznych, czy moje konto Inteligo zostanie zamknięte?
Nie, ale jeżeli brak środków na rachunku spowoduje powstanie nieautoryzowanego salda ujemnego i taka sytuacja będzie się powtarzać lub utrzymywać to zgodnie z § 19 ust.1 p.3 "Ogólnych warunków" Bank może wypowiedzieć umowę konta Inteligo.
-
Nie miałem pieniędzy na rachunku, opłaty zostały naliczone i pobrane z innego rachunku, czy to możliwie?
Tak. Jeżeli na rachunku, z którego mają być pobrane opłaty nie masz pieniędzy, opłaty miesięczne będą naliczone i pobrane z innego rachunku, który otworzyłeś jako następny w ramach konta i na którym są środki. Opłaty mogą zostać pobrane także z rachunków lokat.
-
Czy możliwe jest, aby część opłaty naliczonej na danym rachunku została pobrana z jednego, a brakująca część z innego rachunku?
Tak. Jeżeli na Twoim rachunku nie ma wystarczającej ilości pieniędzy na naliczoną opłatę, brakująca kwota zostanie pobrana z drugiego rachunku, na którym są środki. System "przeszuka" rachunki w poszukiwaniu brakującej kwoty według daty ich otwarcia (od najstarszego).
-
Jeżeli posiadam pieniądze tylko na lokacie czy ewentualne opłaty miesięczne mogą być z niej pobrane?
Tak. Opłaty i prowizje za czynności związane z obsługą rachunku w ramach kont Inteligo, mogą być rozliczone:
- z rachunku lokaty terminowej zgodnie z:
Regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków lokat terminowych w złotych polskich (86,72 kB)
- z rachunku Lokaty 6+6 zgodnie z:
- z rachunku Lokaty 3+3 zgodnie z:
- z rachunku lokaty terminowej zgodnie z:
-
Czy muszę przejść na nową Tabelę Opłat i Prowizji obowiązującą od 11 maja 2010 roku?
Nie ma takiej konieczności, natomiast akceptując nową Tabelę Opłat i Prowizji, otrzymasz następujące korzyści:
Dla klientów kont Inteligo prywatnych:
- 0 zł za prowadzenie rachunku,
- 0 zł za przelewy i zlecenia stałe przez Internet, telefon i automatyczny serwis telefoniczny (IVR),
- 0 zł za wydanie i użytkowanie karty debetowej Inteligo dla klientów, których transakcje bezgotówkowe wykonane kartą i rozliczone w ciągu jednego miesiąca wyniosą przynajmniej 100zł,
- 0 zł za automatyczne zlecenia stałe do innych banków,
Korzyści dla klientów kont Inteligo firmowych:
- 0 zł za przelewy do ZUS i US,
- 0 zł za prowadzenie rachunku,
- 0 zł za wypłaty z ponad 4000 bankomatów PKO Banku Polskiego i BZ WBK.
- 1 zł (obniżka z 1,49 zł) za pozostałe przelewy wykonywane przez Internet, telefon i automatyczny serwis telefoniczny (IVR).