Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
-
Twoje Konto
- Podstawowe informacje
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Przelew zdefiniowany
Rozwiń wszystkie-
Co to jest polecenie przelewu zdefiniowanego?
Polecenie przelewu zdefiniowanego to szablon polecenia przelewu z wpisanymi informacjami o odbiorcy i tytule transakcji. W dowolnym momencie można zlecić polecenie przelewu zdefionowanego uzupełniając je o kwotę, datę i zmienną część tytułu (np. numer kolejnej faktury). Może ono być realizowane z datą bieżącą lub przyszłą. Przy tworzeniu polecenia przelewu zdefiniowanego sam nadasz mu nazwę, dzięki czemu łatwo znajdziesz ją na liście przelewów w serwisie WWW ("Przelewy"-> "Przelewy zdefiniowane").
-
Zleciłem polecenie przelewu zdefiniowanego, kiedy zostanie zrealizowany?
Polecenie przelewu zdefiniowanego wykonujemy zgodnie z zasadami realizacji polecenia przelewu standardowego. Na rachunki prowadzone w PKO Banku Polskim realizowane są niezwłocznie - w dacie zleconej transakcji. Polecenie przelewu do innego banku będzie zrealizowane jeśli zostanie złożone do realizacji najpóźniej przed godziną 14:30.
W przypadku, zlecenia do realizacji polecenie przelewu na rachunek prowadzony w innym banku, po godzinie 14.30, w których treści nie zostanie wskazana przyszła data realizacji - rachunek Zleceniodawcy zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.
-
W jakich godzinach realizowane są dyspozycje przelewów?
Dyspozycję przelewu możesz złożyć w Inteligo o każdej porze. Przelew do innego banku będzie zrealizowany jeśli zostanie złożony do realizacji najpóźniej przed godziną 14:30.
W przypadku, złożonych do realizacji polecenie przelewu na rachunek prowadzony w innym banku, po godzinie 14.30, w których treści nie zostanie wskazana przyszła data realizacji - rachunek Zleceniodawcy zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.
-
Zdefiniowałem przelew do rachunku wspólnego. Czy pozostali współwłaściciele będą mieć do niej dostęp?
Tak, ponieważ przelewy zdefiniowane tworzone są do rachunku, wszyscy współwłaściciele mogą z nich korzystać.
-
Czy mogę ustanowić przelew zdefiniowany do rachunku kredytowego lub rachunku oszczędnościowego?
Nie, z uwagi na bezpieczeństwo Twoich środków, do wykonania operacji z tych rachunków wymagane jest zatwierdzenie dyspozycji kodem jednorazowym (z karty kodów, aplikacji token zainstalowanej w telefonie komórkowym lub SMS-a) . Wypłata środków z rachunku kredytowego lub oszczędnościowego możliwa jest wyłącznie w formie przelewu pomiędzy własnymi rachunkami.